خانه سیاسی بین الملل اقتصادی اجتماعی حوزه و دانشگاه علم و فناوری فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت
 
«ایمان» و «امید» نرم‌افزار امام(ره) برای ایجاد ۳ تحول بزرگ       انقلاب به رهبری امام به الگویی برای آزادی خواهان جهان تبدیل شد       «کشف الاسرار» نشان دهنده اراده امام برای تشکیل حکومت اسلامی است       تشکیل ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه       آماده آموزش پروتکل‌های مرزی به مرزبانان افغانستانی هستیم       افزایش شمار جان‌باختگان تصادف قطار در هند به ۲۸۸ نفر       AFC مچ فدراسیون فوتبال را گرفت/ جریمه میلیاردی برای مجوز حرفه‌ای!       چه کسی لوله‌های گازِ «نورداستریم» را منفجر کرد؟       بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت AFC/ تاجگذاری در فصل باشکوه       معماری شگرف حرم رضوی را بشناسید       آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی تا پایان سال راه‌اندازی می شود       آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:ایران ۲ موضوع پادمانی را حل و فصل کرد       سلوک و مجاهدت شهدا با شیوه‌های خلاقانه و جذاب به نسل جوان منتقل شود       شرط افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌ها       معلمان بر اساس وظایفشان رتبه بندی نشده بودند/ جذب سالانه یازده هزار معلم پرورشی        گسترش روابط ایران و عمان به نفع هر دو کشور است       حمایت کم‌نظیر رهبری نقطه عطفی در دوره ۴ ساله مجلس یازدهم محسوب می‌شود/ مهار تورم، رشد تولید، تصویب برنامه هفتم و نهایی کردن طرح‌ها و لوایح؛ اولویت سال پایانی مجلس       مردانی: اساتید دانشگاه فرهنگیان جهادگر تبیین هستند/ دانشگاه فرهنگیان باید محور تحول باشد       ابلاغ مشوق‌های فرزندآوری در ۹۰ محور/ راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را در بیمارستان نجمیه       راهکار سازمان سنجش به جای قطع اینترنت برای امنیت کنکور/ تشریح آزمون های هوشمند سال آینده      
 
آخرین اخبار  


اساتید و دانشگاه  


معرفی آثار اساتید  


 

1398/11/16 2:12:07 PM

گل‌محمدی: دردناک است سکوهای دربی خالی باشد 

سرمربی پرسپولیس در نشست مطبوعاتی به ستایش از بازیکنانش پرداخت و قدرت ذهنی آن ها را ستایش کرد.

گل‌محمدی: دردناک است سکوهای دربی خالی باشد


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی استادنیوز؛ از سالن نشست های سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، یحیی گل محمدی از دقایقی پیش گفتگوی خود با خبرنگاران فوتبال  ایران را درباره دربی روز پنج شنبه آغاز کرده . او به همراه علیرضا اشرف مدیررسانه ای تیمش در این گفتگو حاضر شده است.

این مصاحبه به صورت زنده از آنتن پخش شد.

 * بازی مالکانه زمان بر است

گل محمدی درباره سبک خود به عنوان بازی مالکانه و تغییر آن در پرسپولیس عنوان کرد: شما باید پیش فصل را در اختیار داشته باشید و بتوانید بازی دوستانه و تمرینات خوبی انجام دهید. ما بعد از این که من آمدم، 12 روز بیشتر وقت نداشتم و نمی توانستم زیاد روی فوتبال مالکانه اصرار داشته باشم چون واقعا زمان بر بود و احساس کردم قابلیتی که الان دارند را ممکن است از دست بدهند. رفته رفته این بهتر می شود و چیزی که برای ما مهم است این است که از تمام ظرفیت تیم استفاده کنیم.  بازی مالکانه یک مقدار زمان بر است و الان امکانش نیست.

 * ترابی در پست خودش هم بازی می کند

سرمربی پرسپولیس راجع به مهدی ترابی گفت: ترابی بخش زیادی از بازی را در پست خودش تجربه می کند. امیری آمده چپ و در بازی با تراکتور هم دیدید توانست گل بزند و از قابلیت هایش استفاده کرد. مهدی در راست هم تاثیرگذار است. این دو در طول بازی جای خود را عوض می کنند و ترابی در پست خودش هم بازی می کند.

 * استوکس فردا با ما خواهد بود

 یحیی درباره وضعیت استوکس اظهار داشت: استوکس به لحاظ آمادگی بدنی شرایط خیلی خوبی را ندارد و زمان می برد تا به شرایط خوب برسد. اما فردا با ما هست و اگر لازم شد از او استفاده می‌کنیم.

 خوشحالم مقابل استقلال قوی بازی می کنیم

یک بازی ویژه را در پیش داریم. یکی از مهم‌ترین بازی‌های آسیا و جهان و یکی از بزرگ‌ترین داربی‌های جهان است. این بازی نمایش بزرگی از هواداران و رسانه‌ها و اهالی فوتبال است. خوشحالیم که مقابل تیمی بازی داریم که شرایطش نسبت به نیم‌فصل اول بهتر است و می‌توانیم قابلیت‌های‌مان را در این بازی نشان دهیم.

 بازیکنان من برنده به دنیا آمده اند

تیم پرسپولیس در سال‌های اخیر نشان داده که از نظر ذهنی و فنی فوتبال خوبی را ارائه کرده است. ما بازیکنان باغیرتی داریم که همیشه در شرایط حساس و سخت توانستند تصمیمات خوبی بگیرند و بازی‌های خوبی از خودشان نشان دهند. آن‌ها ذهنیت قوی‌ای دارند و برنده به دنیا آمده‌اند. در هر صورت امیدوارم فردا شاهد یک بازی فنی خوب از دو تیم باشیم و هواداران لذت ببرند. امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس شادتر از استقلالی‌ها باشند.

 انتشار قراردادها خیانت بود

گل‌محمدی درباره تاثیر انتشار رقم قرارداد فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس برای بازی داربی گفت: ما فردا بازی مهمی داریم و دوست دارم بیش‌تر راجع به بازی صحبت شود ولی انتشار این ارقام قبل از داربی عجیب بود. آن‌ها وقت زیادی برای انتشار داشتند و فکر می‌کنم روی شیطنت و خیانت صورت گرفته است. کاری که انجام شد کار درستی نبوده است ولی بازیکنان مشکلی ندارند و از نظر ذهنی به حدی قوی هستند که روی آن‌ها تاثیرگذار نباشد. آن‌ها شرایط سخت‌تری را هم پشت سر گذاشته‌اند.

 * اس ام اس واریز فعلا نیامده!

 یحیی گل محمدی در ادامه گفت: ما تنها دو هفته است که بازی کردیم و در این دو هفته اوساگوآنا شرایطش بد نبود و به خصوص در بازی دوم خیلی بهتر از بازی اول بازی کرد و هر چه در شرایط بازی باشند، وضعیت بهتر می شود. امروز قول داده اند این اتفاق بیفتد و مبلغ دریافتی را به 50 درصد برسانند اما فعلا اس ام اس نیامده (با نگاه به ساعت مچی اش).

 * امیدوارم نمایش ما خوب باشد

سرمربی باتجربه پرسپولیس در مورد دیدار دربی گفت: ذات دربی این است که کلا به دنبال نباختن باشند در هر دو تیم، گل نخوردن و نباختن و احتیاط حرف اول را می زند. با این حال به نظرم در دربی باید تمرکز زیادی بازیکنان داشته باشند و عملکرد بازیکنان نتیجه را مشخص می کند. نشانه هایی که وجود دارد این امیدواری را برای نمایش زیبا می دهد و این امیدواری را به هواداران می دهم که نمایش خوبی داشته باشیم.

 * خالی بودن سکوها دردناک است

 گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا سورپرایز دارد یا نه، عنوان کرد: فعلا که سورپرایزی ندارم ولی بازی رفت را که دیشب می دیدم واقعا دردناک بود که خیلی از سکوها خالی بود. باید فکر اساسی برای این کار کرد. یکی از بازی های قدیمی که من در آن گل زدم را هم دیدم که استادیوم پر بود و الان حس و حال دربی را از بین بردند.

 اینجا می خواهند تماشاچی نیاید!

 من بازی رفت دو تیم را نگاه کردم و واقعا دردناک بود که صندلی ورزشگاه‌ها خالی بود. نمی‌دانم چرا این موضوع پیش آمده و باید فکری به حال آن کرد. یکی از بازی‌های قدیمی که ۲ بر یک بردیم و گلش را هم من زدم، بیشتر از  ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند. حس و حال و زیبایی‌های داربی از بین رفته و لازم است که روی این مساله کار شود. این جا برعکس همه جای دنیا می‌خواهند استادیوم خالی باشد و باید فکر کنند که چرا این اتفاق افتاده است. آن‌ها زیبایی‌های فوتبال را گرفتند. فوتبال برای تماشاچیان است و باید انرژی‌اش را تخلیه کند. این درست نیست که مردم از دیدن داربی محروم شوند.

 * شکی نیست استقلال تیم خوبی است

گل محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که درباره شکست ناپذیر بودن استقلال صحبت کرد اینطور پاسخ داد: ما با استقلالی بازی داریم که بازی های اخیرش را پرگل برده و از اینکه از تیم های خوب لیگ برتر است شکی نیست. البته با توجه به اینکه در چند سال اخیر نتوانسته اند برنده باشند و پرسپولیس را ببرند تحت فشار هستند. ما باید از این فشار استفاده کنیم و بتوانیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. من می‌خواهم بازی خوبی از آب در بیاید و برنده بازی باشیم.

انتهای خبر///
منبع؛ ورزش سه


 

 
یادداشت  


گفتگو  

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

اتصال راه‌آهن ایران به سوریه تحول قابل توجهی را در حوزه صادرات و واردات هر دو کشور رقم خواهد زد

استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

 استکبار جهانی بیهوده دلخوش کرده که می‌تواند علیه نظام جمهوری اسلامی کاری کند

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

ائتلاف همبستگی در خارج از کشور، طرح موساد و سیا علیه ایران است

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

همدلی قوا موجب حکمرانی مطلوب می‌شود

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

آژانس صرفاً یک ابزار سیاسی برای اعمال فشار بر ایران است

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

دولت باید به سمت سیاست گذاری در امر خودرو برود

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است

استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان / ‏‬ مقاومت آنها را دچار سردرگمی و بلا تکلیفی کرده است


گزارش  


جراید  



 
www.ostandnews.ir   تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرگزاری استاد نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است . پایگاه خبری تحلیلی استاد نیوز